Про проведення конкурсу на вакантні посади
Міська рада Олевської ОТГ оголошує конкурс на вакантні посади:
- начальника управління земельних відносин та сільського господарства;
- начальника управління економічного розвитку, транспорту та інвестицій;
- головного спеціаліста юридичного відділу;
- головного спеціаліста відділу кадрової та інформаційної роботи;
- головного спеціаліста відділу кадрової та інформаційної роботи;
Основні вимоги до кандидатів:
- освіта повна вища відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
- стаж роботи за фахом у державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навичками роботи на комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради Олевської ОТГ такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту;
- електронну декларацію про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік;
- копію паспорта громадянина України;
- копію ідентифікаційного коду.
- копію військового квитка.
Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит та проходять співбесіду.
Додаткова інформація надається керуючому справами міської ради у робочі дні за телефоном: 2-17-00 з 09.00 год. до 18.00 год.
Документи щодо участі у конкурсі приймаються у робочі дні протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення за адресою: м. Олевськ, вул. Володимирська, 2.
|