Офіційний сайт Олевської міської ради

Alternative content

Get Adobe Flash player

ВИБОРЧА КОМІСІЯ

___________________________

Баннер

Привітання

Пошук на сайті


ДЛЯ ТУРИСТІВ

МІСТА-ПОБРАТИМИ

Про Олевськ пишуть

 

Olevsk Sity

Календар

2017
Грудень
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Випадкове фото

Лічильники

 

 

 

Головна Регуляторні акти
Регуляторні акти

Положення про оренду майна територіальної громади міста Олевська

 

Проекти рішення 43 сесії

 

Проект 37 сесії VI скликання Олевської міської ради Про внесення змін до рішення 9 сесії VI скликання № 107  26.07.2011 року "Про встановлення ставок орендної плати та оренду земельних ділянок"

 



Інформація
Автор: Content manager   
03.07.2017 13:14

 
Положення
Автор: Content manager   
30.05.2017 16:00

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради

«Про затвердження положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно –транспортної і соціальної інфраструктури Олевської міської ради»

Аналіз регуляторного впливу (АРВ) проекту рішення міської ради «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно –транспортної і соціальної інфраструктури Олевської міської ради» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати

шляхом державногорегулювання.  

 

Необхідність прийняття рішення про залучення і використання коштів забудовників об’єктів містобудування у розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури у зв’язку з будівництвом об’єктів містобудування на території Олевської міської ради (далі міської ради),виникла у зв'язку з необхідністю комплексного рішення багатьох проблем, пов'язаних з поліпшенням та подальшим оновленням інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міської рад. Ці роботи фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, тому пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території міської ради дасть можливість частково компенсувати ці витрати.

У зв'язку з набранням чинності Законів України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» та «Про регулювання містобудівної діяльності» питання пайової участі у розвитку інфраструктури міської ради необхідно переглянути на місцевому рівні і скорегувати у відповідності до чинного законодавства України.

Суть проблеми полягає в необхідності прийняття положення, яке б передбачало узагальнюючий порядок визначення розміру, порядку формування та використання пайової участі (внесків) забудовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міської ради.

 

2. Цілі державного регулювання:

 

Метою цього регуляторного акта є:

-   реалізація повноважень органу місцевого самоврядування,

-     удосконалення взаємовідносин між органом місцевого самоврядування та замовниками будівництва (суб'єктами господарювання та громадянами);

-     встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об'єктів містобудування на території громади;

-    забезпечення надходження коштів до міського бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури громади;

-          створення забудовникам сприятливих умов по використанню інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури міської ради.

 

3.     Визначення та оцінка альтернативних способів

досягнення визначених цілей.

 

Державне врегулювання залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради впроваджується на підставі ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».         Іншої альтернативи законодавством для участі інвесторів(забудовників) у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради не передбачено.

Запропоноване регулювання забезпечить диференційований порядок залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку інженерно транспортної і соціальної інфраструктури міської ради із дотриманням вимог чинного законодавства. Виходячи із викладеного таке регулювання вбачається оптимальним.

 

4.Механізми та заходи, що пропонуються

 для розв'язання проблеми.

 

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

-      введення правового порядку залучення та використання міською радою коштів фізичних та юридичних осіб - замовників будівництва на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради, який буде відповідати вимогам чинного законодавства;

-     чітке визначення переліку замовників, що не будуть залучені до пайової участі у розвитку інфраструктури міської ради;

-    застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного у встановленні розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури міської ради, в залежності від об'єкта будівництва;

-     чітке врегулювання прав та обов'язків сторін у рамках договорів про пайову участь забудовників у розвитку інженерно транспортної і соціальої інфраструктури міської ради.

-        збільшення надходжень до цільового фонду міської ради для проведення фінансування вкладень в розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

-       

5.     Можливість досягнення визначених цілей

у разі прийняття регуляторного акта.

 

Дія акта поширюється на всіх замовників, що мають намір здійснювати будівництво об'єктів містобудування, крім об'єктів, що будуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету

Залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури міської ради дозволить створити нові та реконструювати діючі об'єкти інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури міської ради.

Можливість досягнення цілей, передбачених п.2 цього Аналізу у разі прийняття зазначеного рішення є цілком реальним та обґрунтованим у зв'язку з тим, що метою створення проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем у громаді.

Даний регуляторний акт мотивує забудовників виконувати встановлені вимоги через такі мотиви:

-    простота положень даного акта;

-    простота виконання вимог, встановлених актом;

-    чітке врегулювання прав та обов'язків суб'єктів, на яких поширюється даний акт;

-    відкритість та доступність інформації.

-   

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.

Аналіз вигод та витрат.

 

Впровадження даного регуляторного акта буде сприяти додатковим надходженням коштів до міського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб - інвесторів (забудовників) до раціонального та ефективного використання об'єктів інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури міської ради; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб'єктів господарювання.

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Територіальна громада

-  створення та розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради;

-        залучення інвестицій в економіку міської ради, поліпшення соціально-економічного становища міської ради;

-      розширення пропозицій на ринку товарів і послуг, запропонованих суб'єктами господарювання за рахунок відкриття нових об'єктів

Не передбачаються

Суб'єкти господарювання

-        удосконалення взаємовідносин з органом місцевого самоврядування;

-     створення сприятливих умов для здійснення містобудівної діяльності;

-  розвиток підприємницької діяльності;

-     можливість застосування розстрочки під час плати пайового внеску

Сплата грошових коштів у вигляді пайового внеску

Органи місцевого самоврядування

-  удосконалення взаємовідносин з замовниками будівництва (громадянами та суб'єктами господарювання);

-  залучення коштів фізичних та юридичних осіб для реалізації заходів, спрямованих на створення та розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради

Проведення процедури оприлюднення матеріалів

 

7. Обгрунтування строку дії регуляторного акту.

 

Запропонований проект регуляторного акта запроваджується на довгостроковий термін. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань та у разі змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до регуляторного акта будуть внесені відповідні зміни та доповнення.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

 

Якісні показники

Прогнозований соціальний ефект

встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі (внеску)

прозорість дій влади,

створення сприятливих умов для здійснення містобудівної діяльності

оновлення інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури міської ради

створення нових та реконструкція існуючих об'єктів інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міської ради

 

Кількісні показники:

-   кількість укладених договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міської ради;

-       розмір додаткових надходжень до міського бюджету на розвиток інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури від сплати пайових внесків.

Відповідно до ч. 5 ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що:

а) ознайомляться з зазначеним рішенням в офіційних засобах масової інформації - газета «Зорі над Убортю», «Незалежна», офіційний сайт Олевської міської ради за результатами оприлюднення;

б) отримають регуляторний акт за запитами до органу місцевого самоврядування;

в)  отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

 

9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.

 

У зв'язку з тим, що для визначення значень показників результативності даного регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом. Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Заступник міського голови                                       В.В.Колбасюк

 

Начальник управління

містобудування, архітектури,

будівництва та житлово-

комунального господарства

 

міської ради                                                               В.П.Ніколайчук

 

Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно –транспортної і соціальної інфраструктури Олевської міської ради

 
Аналіз регуляторного впливу
Автор: Content manager   
25.05.2017 00:00

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення сесії міської ради

«Про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для надання послуг в сфері відпочинку та розваг на території м.Олевська, а також на території населених пунктів Олевської об’єднаної територіальної громади».

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Потреба прийняття даного Положення виникла у зв’язку із достатньо частою появою орендарів даного виду об’єктів та потребою наповнення місцевого бюджету. Це питання на даному етапі існування громади не врегульоване, що призводить, в багатьох випадках, до занадто великих орендних платежів за майно комунальної власності. Така ситуація тягне за собою відштовхування потенційних орендарів. Також трапляються випадки, коли орендна плата за окремі конструктивні елементи благоустрою комунальної власності не надходять до місцевого бюджету. Незбалансованість ситуації, яка склалася тягне за собою відсутність надходження до бюджету громади, що в подальшому може призвести до неможливості в достатній мірі профінансувати ту чи іншу програму, яка виконується на території об’єднаної територіальної громади. З метою врегулювання питання надходження грошових коштів до бюджету, нормалізації процесів передання в оренду конструктивних елементів благоустрою комунальної власності, а також зацікавлення орендарів конструктивних елементів благоустрою та розвиток надання послуг у сфері відпочинку та розваг, слід затвердити Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для надання послуг у сфері відпочинку і розваг на території м. Олевськ, а також на території населених пунктів Олевської об’єднаної територіальної громади.

2. Визначення цілей державного регулювання.

Метою прийняття рішення є врегулювання визначення розмірів орендних платежів, які встановлюються для орендарів окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності.

3. Опис механізмів і заходів, які застосовуються для розв’язання проблеми.

Ця проблема може бути вирішена лише шляхом прийняття рішення сесією Олевської міської ради про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для надання послуг у сфері відпочинку і розваг на території м. Олевськ, а також на території населених пунктів Олевської об’єднаної територіальної громади.

4. Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Реалізація даного рішення дасть можливість збалансувати питання передачі в оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для надання послуг у сфері відпочинку і розваг та надходження до місцевого бюджету грошових коштів за договорами оренди зазначеного комунального майна.

5. Очікувані результати прийняття регуляторного акту.

Прийняття регуляторного акту забезпечить надходження грошових коштів до місцевого бюджету, а також врегулювання питання оренди окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності.

6. Строк дії акта.

Цей акт діє безстроково і може бути змінений лише у спосіб його затвердження.

7. Показники результативності регуляторного акта.

Основним показником результативності регуляторного акта є  показник надходження грошових коштів до місцевого бюджету та врегулювання питання оренди окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності.

8. Заходи спрямовані на відстеження результативності регуляторного акту.

Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватись до початку набуття чинності під час надходження пропозицій і зауважень та їх аналізу. Повторне відстеження планується здійснити через рік, після набуття чинності регуляторного акта. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін. Періодичне відстеження планується здійснити один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження.

 

Міський голова                                                                  О.В. Омельчук

 

Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для надання послуг  у сфері відпочинку і розваг  на території  м. Олевськ та населених пунктів Олевської об’єднаної територіальної громади 

 
Аналіз регуляторного впливу
Автор: Content manager   
17.03.2017 16:00

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету Олевської міської ради «Про  встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення ТОВ « Олевське орендне підприємство теплових мереж»

 

Назва регуляторного акта: рішення “Про  встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачаннята водовідведення ТОВ « Олевське орендне

підприємство теплових мереж».

Регуляторний орган: виконавчийкомітетОлевськоїміськоїради. 

Розробник документа: Олевська міська рада

 

1.  Опис та аналіз проблеми.

Основною метою діяльності Олевського орендного підприємства теплових мереж є забезпечення безперебійного та якісного постачання питною водою споживачів міста та відведення стічних вод.

На сьогоднішній день в Олевському орендному підприємству теплових мереж склалася критична ситуація, спричинена невідповідністю діючих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення їх реальній собівартості.

Діючітарифи не відшкодовують в повному обсязі витратина послуги з водопостачання та водовідведення і не забезпечують безперебійну та якісну роботу. Підприємство не має змоги сплачувати в повному обсязі за електроенергію, виплачувати заробітну плату,ліквідувати податкову заборгованість.

Тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення для населення були затверджені рішенням виконавчого комітету Олевської міської ради  № 143  «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення Олевському орендному підприємству теплових мереж» від 28.07.2016 року та станом на 01.03.2017року становлять: з водовідведення– 13,28грн. за 1м3 з ПДВ,  на водопостачання– 36,70грн. за 1м3 з ПДВ

             За підсумками роботи у 2016р. та за перший квартал 2017 року ТОВ «Олевське орендне підприємство теплових мереж» одержало збитки.

            Так, за період, що минув з моменту перегляду тарифів вартість електроенергії зросла з 1.5894грн грн. до 2.029грн., вартість бензину з 16.42 до 19.125 грн.,, вартість дизпалива з 14.27 грн. до 17.375, розмір мінімальної зарплати з 1450 до 3200 грн. Збиткова діяльність підприємства приводить до зменшення його фінансових ресурсів. Застаріла технічна база вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт, а джерело фінансування заходів, які підприємство має спрямовувати на зміцнення матеріально-технічної бази, - відсутнє. Оскільки власні фінансові ресурси знаходяться на рівні нижчому від мінімально необхідного для організації виробничого процесу реалізації послуг, ТОВ «Олевське орендне підприємство теплових мереж» не в змозі своєчасно сплачувати податки, погашати інші зобов'язання, проводити поточні ремонти та аварійні роботи.

Таким чином діючі тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти затрачені на виробництво.

 

П. Мета державного регулювання тарифів на послуги.

Метою державного регулювання тарифів на послуги з водопостачання і водовідведення у 2017 році є впорядкування тарифів для створення умов економічно ефективної та безперебійної роботи підприємства при повному покритті витрат підприємства за надані послуги, досягнення рівня економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво з урахуванням технічних можливостей підприємства.

 

ІІІ. Роз'яснення проблеми.

             Необхідність впорядкування тарифів на послуги, які надає  ТОВ «Олевське орендне підприємство теплових мереж»у 2017році зумовлено впливом ряду факторів:

            1. Зростання собівартості послуг з водопостачання і водовідведення за рахунок збільшення витрат на матеріальні ресурси, розрахунок яких для включення у тарифи відбувається за поточними цінами, що не дозволяє враховувати інфляційні процеси:

електроенергія (зростання з 1.5894грн грн. до 2.029грн.,);

- вартість бензину (зростання з з 16.42 до 19.125 грн.);

- вартість дизпалива (зростання з 14.27 грн. до 17.375);

            2. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати. Фонд оплати праці розраховано згідно з розміром мінімальної зарплати на 2016рік  і висновку № 000030 від 16.01.2017 р. федерації роботодавців ЖКГ України щодо відповідності розрахунку витрат на оплату праці гарантіям Галузевої Угоди

Розмір мінімальної зарплати : з 1.01.2017 р. - 3200 грн.

           3. Збільшення вартості робіт та послуг виробничого характеру, що виконуються сторонніми організаціями, з огляду на зростання мінімальної заробітної плати та інші чинники впливу на вартість договірних робіт.

ІV. Альтернативні варіанти досягнення мети державного регулювання.

 Можливі наступні альтернативи вирішення проблеми:

-         збереження існуючого стану;

-        зміна тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів до рівня, що забезпечує повне покриття операційних та фінансових витрат підприємства.

Оскільки існують можливості покращення існуючого стану, які випливають із аналізу фінансової звітності підприємства та спостережень, то визнано за доцільне ввести нові тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів: населення бюджетні установи, інші споживачі.

 

V. Опис механізмів і заходів, які забезпечуть розв'язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Механізмом досягнення цілей регулювання є встановлення економічно-обгрунтованих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів.

Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення сформовані відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 01.06.2011р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»

VІ. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

 Висока ймовірність досягнень визначених цілей ґрунтується на вибраних механізмах регулювання:

- впорядкування тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення забезпечить вироблення гнучкої й ефективної тарифної політики у сфері водоканалізаційного господарства, забезпечить можливість подальшого розвитку підприємства;

- за умов беззбиткової діяльності, підприємство буде в змозі вчасно і в повному обсязі розраховуватися за отримані товари, роботи, послуги з сторонніми організаціями, своєчасно виплачувати заробітну плату своїм працівникам, підвищити якість надання послуг з водопостачання та водовідведення.

 VП. Визначення показників результативності регуляторного акта.

 Тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення збільшаться для всіх категорій споживачів, у зв'язку із зростанням вартості електроенергії, паливно-мастильних матеріалів, розміру податків, розміру мінімальної зарплати.

Рівень поінформованості платників становитиме 90%.

 

VШ. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватись відстеження результативності акта.

 Здійснення відстеження результативності даного рішення буде проведено на підставі аналізу фінансового стану підприємства, обговорення результатів та наслідків прийняття регуляторного акта, вивчення думки громадськості щодо вартості послуг з водопостачання та водовідведення.

 Цільова група: населення міста Олевська, бюджетні установи та інші споживачі - суб'єкти підприємницької діяльності міста Олевська, з якими укладено угоди на послуги з водопостачання та водовідведення.

 

ІХ. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту.

  Термін дії даного регуляторного акту необмежений.

 

Заступник міського голови                                            В.В. Колбасюк

 

 20.03.2017р.

 
Аналіз регуляторного впливу
Автор: Content manager   
17.03.2017 00:00

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету Олевської міської ради «Про  встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення ТОВ « Олевське орендне підприємство теплових мереж»

 

Назва регуляторного акта: рішення “Про  встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачаннята водовідведення ТОВ « Олевське орендне

підприємство теплових мереж».

Регуляторний орган: виконавчийкомітетОлевськоїміськоїради. 

Розробник документа: Олевська міська рада

 

1.  Опис та аналіз проблеми.

Основною метою діяльності Олевського орендного підприємства теплових мереж є забезпечення безперебійного та якісного постачання питною водою споживачів міста та відведення стічних вод.

На сьогоднішній день в Олевському орендному підприємству теплових мереж склалася критична ситуація, спричинена невідповідністю діючих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення їх реальній собівартості.

Діючітарифи не відшкодовують в повному обсязі витратина послуги з водопостачання та водовідведення і не забезпечують безперебійну та якісну роботу. Підприємство не має змоги сплачувати в повному обсязі за електроенергію, виплачувати заробітну плату,ліквідувати податкову заборгованість.

Тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення для населеннябулизатвердженірішеннямвиконавчогокомітетуОлевськоїміської ради  № 143  «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення Олевському орендному підприємству теплових мереж» від 28.07.2016 року та станом на 01.03.2017року становлять: з водовідведення– 13,28грн. за 1м3 з ПДВ,  на водопостачання– 36,70грн. за 1м3 з ПДВ

             За підсумками роботи у 2016р. та за перший квартал 2017 року ТОВ «Олевське орндне підприємство теплових мереж»одержало збитки.

            Так, за період, що минув з моменту перегляду тарифів вартість електроенергії зросла з 1.5894грн грн. до 2.029грн., вартість бензину з 16.42 до 19.125 грн.,, вартість дизпалива з 14.27 грн. до 17.375, розмір мінімальної зарплати з 1450 до 3200 грн..Збиткова діяльність підприємства приводить до зменшення його фінансових ресурсів. Застаріла технічна база вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт, а джерело фінансування заходів, які підприємство має спрямовувати на зміцнення матеріально-технічної бази, - відсутнє. Оскільки власні фінансові ресурси знаходяться на рівні нижчому від мінімально необхідного для організації виробничого процесу реалізації послуг, ТОВ «Олевське орендне підприємство теплових мереж» не в змозі своєчасно сплачувати податки, погашати інші зобов'язання, проводити поточні ремонти та аварійні роботи.

Таким чином діючі тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти затрачені на виробництво.

 

П. Мета державного регулювання тарифів на послуги.

Метою державного регулювання тарифів на послуги з водопостачання і водовідведення у 2017 році є впорядкування тарифів для створення умов економічно ефективної та безперебійної роботи підприємства при повному покритті витрат підприємства за надані послуги, досягнення рівня економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво з урахуванням технічних можливостей підприємства.

 

ІІІ. Роз'яснення проблеми.

             Необхідність впорядкування тарифів на послуги, які надає  ТОВ «Олевське орендне підприємство теплових мереж»у 2017році зумовлено впливом ряду факторів:

            1. Зростання собівартості послуг з водопостачання і водовідведення за рахунок збільшення витрат на матеріальні ресурси, розрахунок яких для включення у тарифи відбувається за поточними цінами, що не дозволяє враховувати інфляційні процеси:

електроенергія (зростання з 1.5894грн грн. до 2.029грн.,);

- вартість бензину (зростання з з 16.42 до 19.125 грн.);

- вартість дизпалива (зростання з 14.27 грн. до 17.375);

            2. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати. Фонд оплати праці розраховано згідно з розміром мінімальної зарплати на 2016рік  і висновку № 000030 від 16.01.2017 р. федерації роботодавців ЖКГ України щодо відповідності розрахунку витрат на оплату праці гарантіям Галузевої Угоди

Розмір мінімальної зарплати : з 1.01.2017 р. - 3200 грн.

           3. Збільшення вартості робіт та послуг виробничого характеру, що виконуються сторонніми організаціями, з огляду на зростання мінімальної заробітної плати та інші чинники впливу на вартість договірних робіт.

ІV. Альтернативні варіанти досягнення мети державного регулювання.

 Можливі наступні альтернативи вирішення проблеми:

-         збереження існуючого стану;

-        зміна тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів до рівня, що забезпечує повне покриття операційних та фінансових витрат підприємства.

Оскільки існують можливості покращення існуючого стану, які випливають із аналізу фінансової звітності підприємства та спостережень, то визнано за доцільне ввести нові тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів: населення бюджетні установи, інші споживачі.

 

V. Опис механізмів і заходів, які забезпечуть розв'язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Механізмом досягнення цілей регулювання є встановлення економічно-обгрунтованих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів.

Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення сформовані відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 01.06.2011р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»

VІ. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

 Висока ймовірність досягнень визначених цілей ґрунтується на вибраних механізмах регулювання:

- впорядкування тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення забезпечить вироблення гнучкої й ефективної тарифної політики у сфері водоканалізаційного господарства, забезпечить можливість подальшого розвитку підприємства;

- за умов беззбиткової діяльності, підприємство буде в змозі вчасно і в повному обсязі розраховуватися за отримані товари, роботи, послуги з сторонніми організаціями, своєчасно виплачувати заробітну плату своїм працівникам, підвищити якість надання послуг з водопостачання та водовідведення.

 VП. Визначення показників результативності регуляторного акта.

 Тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення збільшаться для всіх категорій споживачів, у зв'язку із зростанням вартості електроенергії, паливно-мастильних матеріалів, розміру податків, розміру мінімальної зарплати.

Рівень поінформованості платників становитиме 90%.

 

VШ. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватись відстеження результативності акта.

 Здійснення відстеження результативності даного рішення буде проведено на підставі аналізу фінансового стану підприємства, обговорення результатів та наслідків прийняття регуляторного акта, вивчення думки громадськості щодо вартості послуг з водопостачання та водовідведення.

 Цільова група: населення міста Олевська, бюджетні установи та інші споживачі - суб'єкти підприємницької діяльності міста Олевська, з якими укладено угоди на послуги з водопостачання та водовідведення.

 

ІХ. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту.

  Термін дії даного регуляторного акту необмежений.

 

Заступник міського голови                                            В.В. Колбасюк

 

 20.03.2017р.

 
Проект рішення про внесення змін до регуляторного акту міської ради
Автор: Content manager   
16.03.2017 17:08

 

Про внесення змін до  рішення Олевської

міської ради від 13.05.2016 року № 127

 

З метою удосконалення Положення про визначення розміру пайової участі (внеску) замовників будівництва, залучення та використання його на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Олевська, поширення його дії на Олевську об’єднану територіальну, збільшення надходжень до місцевого бюджету, керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про регулювання містобудівної діяльності”, «Про добровільне обєднання територіальних громад», враховуючи рішення постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, підприємництва та сфери послуг, міська рада ВИРІШИЛА:

 

1.     Вести зміни в Положення про визначення розміру пайової участі (внеску) замовників будівництва, залучення та використання його на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Олевська (далі Положення), затвердженого рішенням Олевської міської ради від 13.05.2016 року № 127, а саме:

1.1.В назві, тексті рішення та Положення про визначення розміру пайової участі (внеску) замовників будівництва, залучення та використання його на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Олевська слова :

«міста Олевська», замінити словами:

«Олевської територіальної громади» у відповідних відмінках.

1.2.         В п.3 Положення значення «соціальна інфраструктура» викласти в такій редакції:

«Соціальна інфраструктура – об’єкти некомерційного призначення такі як: установи освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, спортивні та фізкультурно-оздоровчі установи, установи культури та мистецтва, установи житлово-комунального господарства;»

1.3.         П. 6 розділу ІІ Положення викласти в новій редакції:

«6. Забороняється вимагати від замовника надання будь-яких послуг, в тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, в тому числі шляхом їх викупу).»

1.4.         П. 1 розділу V Положення викласти в новій редакції:

«1. Якщо технічними умовами, які попередньо погоджені з виконавчим комітетом міської ради, передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Олевської територіальної громади може зменшуватися на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність.»

2.     Вважати такими, що втратили чинність рішення.....

3.     Контроль за виконанням даногорішення покласти напершого заступника міського голови Ніколайчука О.В.

 

 

 

Міський голова                                                    О.Омельчук

 
Проект рішення про внесення змін до регуляторного акту міської ради
Автор: Content manager   
13.03.2017 13:04

Проект рішення про внесення змін до регуляторного акту міської ради

 

 

 

Про внесення змін до рішення Олевської

міської ради від 07.10.2016 року № 221

 

З метою удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності Олевської об’єднаної територіальної громади, приведення у відповідність до чинного законодавства порядку оренди майна, що належить до комунальної власності, підвищення ефективності управління комунальною власністю, збільшення надходжень від орендної плати, керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про оренду державного та комунального майна”, «Про добровільне обєднання територіальних громад», враховуючи рішення постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, підприємництва та сфери послуг, міська рада ВИРІШИЛА:

 

1.     Вести зміни в рішення міської ради від 07.10.2016 року № 221 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Олевська», а саме:

В назві, тексті рішення та в додатках слова :

«територіальної громади міста Олевська», замінити словами:

«Олевської територіальної громади» у відповідних відмінках.

 

 

2. Контроль за виконанням даногорішення покласти напершого заступника міського голови Ніколайчука О.В.

 

 

 

Міський голова                                                    О.Омельчук

 
Проекти рішень
Автор: Content manager   
06.04.2016 10:23

Про затвердження Положення про визначення розміру пайової участі (внеску) замовників будівництва, залучення та використання його на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Олевськ

Договір