Офіційний сайт Олевської міської ради

Alternative content

Get Adobe Flash player

ВИБОРЧА КОМІСІЯ

___________________________

Баннер

Привітання

Пошук на сайті


ДЛЯ ТУРИСТІВ

МІСТА-ПОБРАТИМИ

Про Олевськ пишуть

 

Olevsk Sity

Календар

2017
Липень
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Випадкове фото

Лічильники

 

 

 

Головна Новини Олевська міська рада Звіт міського голови
Звіт міського голови
Автор: Content manager   

Відповідно до п.6 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування

в Україні» пропонуємо вашій увазі звіт міського голови перед 

територіальною громадою м.Олевськ, який відбудеться 07.03.2014

року о 17.00 год. у районному Будинку культури. 

 

Cвій 8-річний звіт перед громадою хочу почати зі слів подяки кожному,

хто вже стільки років схвалює та критикує мою діяльність, хто підтримує

 та категорично заперечує все те, що зроблено. Дякую вам за терпіння,

за довіру, за мудрі поради, за активну громадську позицію. Відповідно до

чинного законодавства України, дозвольте мені як міському голові підбити

підсумки виконаної роботи за 2013 рік.Рік, що минув, був для нас всіх непростим. Але разом з тим, це був ще один рік розбудови та становлення нашого міста, нашої держави. Як міський голова намагався свою роботу будувати так, щоб усі ми і депутати, і члени виконкому, керівники та працівники різних рівнів, кожен олевчанин були активними учасниками державотворчих процесів, розбудовували та розвивали наше рідне місто, яке завжди було і буде часткою держави.

І це правильний шлях, правильний напрямок роботи, бо змінюючи своє місто, ми з вами творимо майбутнє наших дітей та внуків, віддаємо шану нашим минулим поколінням.

Розуміючи це, свої зусилля у звітному році зосереджував на таких основних напрямках: виконання міського бюджету, забезпечення належного функціонування дошкільної освіти, створення умов комфортного проживання в місті, покращення торгівельного обслуговування населення, функціонування системи водовідведення, комплексний благоустрій міста, розвиток малого та середнього бізнесу, міжнародне співробітництво, залучення всієї територіальної громади до розв’язання загальноміських проблем, прозорість і публічність влади.

За звітний період проведено 13 пленарних засідань міської ради VI скликання, прийнято 147 рішень. Рішення нормативно-правового характеру висвітлюються в інформаційному бюлетені «Новини Олевська» у терміни визначені законодавством та на сайті Олевської міської ради.

На сесіях розглядалися питання економічного та соціального розвитку міста, виконання міського бюджету та міських програм.

Відбулось 12 робочих засідань виконавчого комітету, на яких розглянуто 271 питання та прийнято відповідні рішення. Основні з них: надання дозволів на будову та перебудову, відключення від централізованого опалення, затвердження тарифів на комунальні послуги, розгляд звернень громадян, підключення до міських водопровідних мереж, надання матеріальної допомоги та багато іншого. Не можу сказати, що під час сесій та виконкомів всі рішення приймались одноголосно. Виникали суперечки та непорозуміння. Кожен міг висловити свою думку.

Для регулювання діяльності виконавчих органів міської ради та вирішення важливих питань мною було видано 238 розпоряджень в межах законодавчо визначених повноважень міського голови. На особистому прийомі побувало 1019 осіб.

За звітний період міською радою розглянуто та опрацьовано 884 звернення громадян.

 Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян:

Промислова політика - 22

Аграрна політика і земельні відносини - 329

Транспорт і зв’язок - 3

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво - 123

Фінансова, податкова, митна політика - 15

Соціальний захист - 86

Праця і заробітна плата - 87

Охорона здоров’я - 1

Комунальне господарство - 88

Житлова політика - 75

Екологія та природні ресурси - 10

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян - 7

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 14

Культура та культурна спадщина, туризм – 1

Освіта, наукова, науково-освітня, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 2

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації - 4

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини - 1

Діяльність Верховної ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України - 3

Діяльність центральних органів виконавчої влади - 1

Інше - 12

Кожен мав змогу оцінити роботу міського голови та ради вцілому. Хтось скаже, що нічого не змінилось, хтось навпаки. До таких висновків я ставлюсь з повагою та розумінням. Звісно, кожен із нас по-своєму бачить розвиток міста і дуже важко задовольнити потреби всіх жителів. Відверто кажучи, за звітний період не все заплановане зміг зробити.

Для втілення всіх планів необхідні кошти. Саме з них і почну. У 2013 році бюджет міста складав 11 849, 7 тис. грн. Майже по всім напрямкам діяльності, порівняно з 2012 роком, були збільшені видатки.

Так, на дошкільні заклади на 1193, 4 тис. грн., благоустрій на 131 тис. грн., утримання доріг на 278 тис. грн., на капітальні вкладення 135 тис. грн., дотації на ЖКГ на 678 тис. грн., інші заходи на 35 тис. грн.

Як і в попередні роки на економічні показники негативно вплинула відсутність належної бази оподаткування, пов’язаної з введенням в дію Податкового кодексу України, так як загальний фонд бюджету втратив такі вагомі надходження, як ринковий збір, єдиний податок та податок за розміщення об’єктів  торгівлі. Хочу, наприклад, поінформувати, що бюджет міста передбачає витрати на одну людину у сумі 1154 грн., тоді як в Києві більше 3000 тис.

У всьому світі на місцях, у користуванні громад, залишається 2/3 або ¾ податків. У сусідній Росії, до речі, розвиток регіону також, прямо пропорційно залежить від фінансової результативності роботи жителів регіону – платників податків. Тобто, мова йде про фінансову міцність та самостійність. Якби територіальні громади України, з урахуванням адміністративно-територіальної реформи, мали фінансову самостійність, як це задекларовано в Європейській хартії про місцеве самоврядування, у них ніколи б не було проблем, які на жаль, вони мають.

Це головне, про що слід думати, за що треба боротися і творити своє місто разом зі своїми виборцями.

На перший погляд, збільшення надходжень до бюджету надає можливість і більше зробити. Але існують інфляційні складові економіки: подорожчання енергоносіїв на паливно-мастильні матеріали, продукти харчування і т.д., які не дають залучити кошти на розвиток міста. За даними аналізу Світового банку, ми з вами живемо в країні, де люди сплачують 135 обов’язкових податкових платежів, тоді коли в Швеції лише 2. Наводжу такий приклад для того, щоб люди бачили і орієнтувались у можливості влади.

Все, що було доброго зроблено – це спільна праця депутатського корпусу та виконавчого комітету міської ради. Одразу хочу виразити слова щирої вдячності їм. Незважаючи на різний політичний світогляд гадаю, що всі ми належимо до однієї партії — Олевчани.

Хочу звернути особливу увагу на таке питання, як земельні відносини. У всьому світі земля – це основне багатство і прибуток. У 2013 році від продажу землі отримано 515 тис. грн., оренди – 535 тис. грн.

Отримані кошти йдуть на ремонт доріг, освітлення вулиць. Щиро вдячний тим керівникам, які погасили заборгованість та сподіваюсь, що і інші переглянуть своє ставлення до даного питання.

Всього ж у цьому році із земельних питань було прийнято 247 рішень. Більшість земельних спорів виникають і пов’язані з тим, що громадяни нехтують діючим законодавством, завчасно не оформлюють належних правовстановлюючих документів. Інвентарні справи у багатьох випадках не співпадають з фактичними межами земельних ділянок. Як наслідок, виникають різного роду скарги та суперечки між сусідами.

Щодо комунальної сфери, то міське господарство – це щоденна клопітка робота. Проблем трапляється набагато більше, ніж сподіваєшся. Так як бюджет малого міста не дозволяє виправити всі негаразди, намагаємось вирішувати проблеми сучасно – залучаємо іноземні кошти. У 2013 році розпочали та на даний час маємо нові амбітні проекти, зокрема, проект «Доступ до публічної інформації в малих містах України», що реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу, в результаті виконання якого у 2014 році буде створено інтернет-портал та встановлено інформаційний кіоск, що в кінцевому рахунку створить умови доступу громадян до публічної інформації.

Олевчани об’єднуються у вуличні кооперативи, пишуть проекти і отримують кошти для їх реалізації з місцевого бюджету, відбувається так зване співфінансування. Наразі зареєстровані та успішно функціонують 4 ОСББ (два  із них «Квадрат» і «Шелест» створені у 2013 році). Попри всі труднощі ці люди будують своє майбутнє правильно.

У 2013 році реалізовуються чотири грантових проекти і вітчизняних інституцій в різних сферах життєдіяльності міста.

Кошти з місцевого бюджету у сумі 288 834 тис. грн для реалізації проекту по водопостачанню та водовідведенню по вул. Комарова та Першотравнева, отримають органи самоорганізації населення цих вулиць. На даний час готуються проекти повної реконструкції системи вуличного освітлення міста та системи роздільного збору сміття. Наявна проектно-кошторисна документація для капітального ремонту приміщення та котельні дитячого садочка №1 «Зірочка», а також для капітального ремонту водопровідної мережі міста Олевськ (обсяг фінансування робіт становить відповідно 1 392, 461 тис. грн і 236 698 тис. грн.).

Міська рада також має намір брати участь у Програмі територіального співробітництва «Україна-Білорусь», спрямованій на соціально-економічний розвиток прикордонних регіонів. 

Що стосується зовнішнього освітлення, то на даний час освітлено 116 вулиць міста. Освітлення останніх вулиць буде  здійснюватись поступово і не один рік, бо це дуже затратна справа, яка потребує значну суму коштів на отримання технічних умов, виготовлення проектно-кошторисної документації та інших організаційних заходів. У цьому році на освітлення вулиць міський бюджет витратив 89 тис. грн. Всього за звітний період замінено 501 лампочку (60 з них – енергозберігаючі та 441 — електрична), 56 замінено за рахунок населення.

Зупинюсь на роботі комунальних підприємств: ОП «Теплових мереж» та ПП «Будпослуги-2» з якими міська рада співпрацює. У 2007 році виконком міської ради визначив приватне підприємство ПП «Будпослуги-2» як виконавця послуг по вивезенню ТПВ від будинків приватного сектору міста та заключив договір на даний вид послуг, а рішеннями сесій міської ради була передана в оренду спецтехніка.

На вирішення укладених міською радою з даним підприємством зобов’язань, міським бюджетом профінансовано відповідно до виконаних робіт 170 тис. грн., борг становить 128, 3 тис. грн.

ОП «Теплових мереж» обслуговує будинки, що перебувають у власності територіальної громади міста. До речі, житловий фонд багатоповерхівок в 2013 році переведено на 100% індивідуальне опалення. До центрального водопостачання за звітний період підключено 19 приватних будинків та 14 квартир, що перебувають у власності громади міста.

На жаль, дані підприємства із-за недостатнього забезпечення фінансовими ресурсами, невідшкодування різниці в тарифах, низьким рівнем залучення інвестицій у галузь, постійних неплатежів за отримані послуги та низькі тарифи на них більш витрачають, ніж заробляють. Та без такої потрібної і великої за своїми обсягами роботи, яку вони проводять, місту не обійтись. Незважаючи на такі чинники, підприємства працюють стабільно. А нове обладнання від німецького виробника (5 насосів і 1  КНС заглибленого типу) на діючі КНС, які перекачують каналізаційні стоки, дасть можливість ОП теплових мереж знизити енергоємність каналізаційних насосних станцій на 30-40%, а також забезпечить мінімальні витрати на електроспоживання та їх технічне обслуговування.

Найактуальнішою проблемою є проблема пов’язана зі станом дороги та вулиць. В місті є ще багато вулиць, де ями сягають кількох десятків сантиметрів. Я за ці вулиці знаю, і при найменшій нагоді ( я маю на увазі фінансовій) будемо робити ремонт. За звітний період здійснено часткове асфальтне покриття вулиць Пушкіна, Промислової та Свято-Миколаївської. У 2013 році на поточний ремонт вулиць Інтернаціональної, Чернишевського та провулку Шевченка, на капітальний ремонт вулиці Богдана Хмельницького було виділено 671 тис.грн. Але через блокування коштів державним казначейством та ненадходження державної субвенції дані роботи не проводились.

Наше місто вже тривалий час славиться своєю чистотою. Це спільна заслуга влади, більшості громадян, працівників бригади благоустрою, ПП «Будпослуги-2». Низький вам уклін, дорогі земляки, за цю роботу. За звітний період міською радою на потреби благоустрою міста були профінансовані видатки на суму 459, 6 тис. грн., проведено два місячники з благоустрою та санітарної очистки міста, безліч рейдів-перевірок, один суботник. Приватним підприємством вивезено більш ніж 9 881 м³ сміття. Упорядковано квітники у центрі міста,  зроблено дерев’яний тротуар біля ДНЗ №19 «Сонечко», облаштовано зупиночний комплекс громадського транспорту біля приміщення поліклініки, впорядковані сміттєзвалище та кладовище, членами ГО «Креативний загін» та учнями ПТУ №10 зона відпочинку на березі р. Уборть. Завдяки співпраці міської ради із представниками малого та середнього бізнесу покращився вигляд адмінприміщень та благоустрій територій навколо ВАТ «Олевський хлібзавод», ТДВ «РІМ БОГДАН» та місцевої автостанції.

Кожного ранку при будь-якій погоді, у всі пори року здійснюється прибирання вулиць, вивіз сміття з приватного сектору.

Для забезпечення чистоти міста продовжується робота по укладанню договорів на вивіз ТПВ. На сьогодні ПП «Будпослуги-2» укладено 2800 договорів, 129 договорів з суб’єктами господарювання. Для покращення стану благоустрою та зацікавлення жителів міста проводився конкурс «Моє квітуче Полісся». До святкування Нового року у місті оголошувався конкурс по оформленню торгових закладів, підприємств, установ, організацій та приватних будинків новорічно-різдвяною ілюмінацією.

Здійснювався системний контроль за станом територій міста з висвітленням фотоматеріалів. Дана практика дає позитивні результати.

Проводиться регулярне викошування трави та прибирання обочин у центрі міста.

Я не кажу за очистку дороги і вулиць міста від снігу. На мою думку, минулої зими ми успішно справлялися із цією проблемою.

Цього року зрушилась з місця багаторічна проблема торгівлі в антисанітарних умовах (із землі) рослинною та молочною продукцією. Щоб якось розібратися у цій ситуації, міською радою були облаштовані дерев’яні прилавки для торгівлі по вул.Київській, так як всередині Олевського кооперативного  ринку місць для продажу відповідної продукції немає.  І взагалі, питання забезпечення ветеринарно-санітарного благополуччя населення, контроль за якістю продуктів тваринного та рослинного походження на Олевському ринку обговорювався мною спільно із керівництвом управління ветеринарної медицини в Олевському районі. А що стосувалося контролю за недопущенням стихійної торгівлі по вулицях м. Олевська – то він здійснювався постійно. По даній проблемі Олевським  РВ УМВС України в Житомирській області складено шість протоколів. А для підтримання громадського порядку на території міста діє громадське формування «Альфа». Користуючись такою нагодою,. хочу окремо виразити слова щирої вдячності деяким депутатам та членам виконкому, головам вуличних комітетів, ОСББ, підприємцям за активну участь у роботі з благоустрою міста, яким неодноразово приходилось вступати в суперечки з громадянами, що засмічують місто, порушують правила з благоустрою. Не кожен з нас здатний витрачати своє здоров’я на подібні речі. З цього приводу виконкому міської ради доводилось приймати дуже непопулярні, іноді жорсткі заходи впливу. Так, протягом 2013 року адміністративною комісією при виконкомі Олевської міської ради розглянуто 19 протоколів на порушників благоустрою та накладено штрафи у сумі 3620 грн., винесено два попередження.

Пріоритетним напрямком у діяльності міської ради є створення умов для надання якісної дошкільної освіти. В комунальній власності міста знаходиться 5 ДНЗ, які відвідують 613 вихованців. На забезпечення нормального функціонування дошкільної освіти було заплановано 6623, 8 тис. грн. Видатки склали 6150, 9 тис. грн. Сума на харчування дітей склала 562 тис. грн. Сьогодні одну дитину ми годуємо в середньому відповідно на 12-13 грн. в день.

Раціон харчування збалансований, виконуються всі норми. Із двотижневим циклічним та щоденним меню батьки і всі бажаючі без проблем можуть ознайомитися на офіційному сайті міської ради. На енергоносії дитячих садків, бюджет міської ради затратив 666, 0 тис. грн.

Серйозні ремонтні роботи пройшли у групових та складських приміщеннях, на ігрових майданчиках. В ДНЗ №1 «Зірочка» замінено вікна (34 шт.), зроблено капітальний ремонт фізкультурного залу, придбано морозильну камеру. У ДНЗ №2 зроблено капітальний ремонт складського приміщення, ремонт кухні (замінено миючі ванни, міжкімнатні двері (2 шт.), покладено настінну плитку, придбано холодильник, нові меблі. В ДНЗ №10 зробили капітальний ремонт піднавісу, замінили міжкімнатні двері (6 шт.), відремонтували підлогу в роздягальні старшої групи, провели ремонт туалетних кімнат і придбали також нові меблі. Поточний ремонт та утеплення даху здійснили у садочку №13 «Золотий ключик». В ДНЗ №19 провели капітальний ремонт окремих приміщень та відкрили нову логопедичну групу, 2-х туалетних та 2-х кімнат для миття посуду, замінили міжкімнатні двері в групових кімнатах, придбали 2 болери, холодильник, морозильну камеру та нові меблі.

Для ведення єдиної бази даних дитячої дошкільної установи, управління процесами обліку дітей дошкільного віку, доступу до публічної інформації, використання нових сучасних технологій в усі Олевські дошкільної установи було придбано нову комп’ютерну техніку та проведено інтернет.

Високу оцінку навчально-методичної бази 5 садочків дала головний спеціаліст відділу загальної середньої та дошкільної освіти управління освіти та науки Житомирської облдержадміністрації Алла Петрівна Салацька, сказавши, що ДНЗ Олевська – одні з найкращих в області.

Міською радою приділяється велика увага наданню матеріальної допомоги громадянам. У цьому році її отримали 37 олевчан на суму 44 тис. грн. Надано 14 дозволів на відкриття торгових точок, чим створено більше, ніж 30 робочих місць.

Ми активно відстоюємо інтереси громадян у судових інстанціях. Працівниками виконкому взято участь у 81 засіданні судів різних рівнів. На засіданні виконкому прийнято 24 рішення про захист прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На квартирний облік за звітний період поставлено 11 осіб, які потребують поліпшення житлових умов, передано у приватну власність 6 комунальних квартир та будинків, 4 відомчі квартири.

З метою забезпечення прозорості та рівності умов, спрощення процедури надання адміністративних послуг успішно працює Центр надання адміністративних послуг.

Протягом 2013 року спеціалістами виконкому оформлено та видано 1129 чорнобильських посвідчень, довідок різного характеру — 2970, прийнято заяв на тверде паливо – 2300, на скраплений газ – 248, на отримання дотації за поголів’я молодняку ВРХ – 90.

Видано:

–                 1400 довідок, що діти не відвідують дитячі садочки та не рахуються у списках дитячих установ;

– 140 довідок про нараховану заробітну плату  (для призначення соціальних виплат та призначення пенсій);

–                35 будівельних паспортів для будівництва та реконструкції житлових будинків і господарських споруд;

–                28 паспортів прив’язок для встановлення тимчасових споруд для підприємницької діяльності;

–                2310 довідок про земельний та майновий пай;

–                198 висновків по проектам землеустрою, технічної документації із землеустрою та висновків по новому будівництву, реконструкції житлових будинків і господарських споруд;

–                16 будинків введено в експлуатацію.

За звітний період зроблено чимало, але ще більше треба зробити, щоб наше місто стало красивішим, а люди були задоволені життям і впевнені у завтрашньому дні. Це і є головним завданням влади, депутатів і членів виконкому, кожного мешканця міста.

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить