Офіційний сайт Олевської міської ради

Alternative content

Get Adobe Flash player

ВИБОРЧА КОМІСІЯ

___________________________

Баннер

Привітання

Пошук на сайті


ДЛЯ ТУРИСТІВ

МІСТА-ПОБРАТИМИ

Про Олевськ пишуть

 

Olevsk Sity

Календар

2019
Листопад
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Випадкове фото

Лічильники

 

 

 

Головна Новини Інформаційний бюлетень До кожного звернення з увагою
До кожного звернення з увагою
Автор: Administrator   

Життєвий шлях у кожної людини свій. І всі хочуть його пройти безперешкодно. Однак, як би не складалася доля, зовсім безтурботним життя не буває, хоч негаразди і проблеми у кожного свої. З одними можна справитись самотужки, інші ж, більш вагомі, потребують допомоги влади, різних інстанцій. Отож і звертаються люди за допомогою.

 

 

З початку року і станом на грудень 2012 року до міської ради надійшло 1218 звернень, що на 87 менше, ніж за відповідний період торік. Всі  вони розглянуті.

У зверненнях було порушено 533 питання різної тематики, у тому числі 164 щодо коммунального господарства (встановлення автономного опалення, водо забезпечення, газифікації) 257 питань, що стосуються земельних відносин (продаж, оренда, надання земельних ділянок у власність і т.д.), 112 соціального захисту.

Громадяни порушували й питання охорони здоров’я, чорнобильські, дошкільної освіти, сім’ї, дітей, покращення житлових умов, ремонту вулиць міста і т.д.

Було 26 колективних звернень, кількість яких у порівнянні з минулим роком зменшилась на 1.

Через органи влади вищого рівня до міської ради надійшло протягом року 934 звернення ( на 58 менше) тогорічної кількості, через Адміністрацію Президента не надійшло жодного звернення.

Усі звернення були зареєстровані у день надходження та у відповідності до резолюцій керівництва міської ради направлені до виконання. На них у встановлені терміни дано відповіді.

З метою підтримки одиноких громадян, інвалідів війни та праці, багатодітних сімей проводиться обстеження матеріально-побутових умов проживання даних категорій для надання їм необхідної допомоги.

Одним словом, керівництвом міської ради систематично вживаються заходи щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України № 109/ 2008 від 07.02.2008 року та належного вирішення питань, порушених у зверненнях громадян до органу місцевого самоврядування.

 

Л.В. Саковець - спеціаліст міської ради