Офіційний сайт Олевської міської ради

Alternative content

Get Adobe Flash player

ВИБОРЧА КОМІСІЯ

___________________________

Баннер

Привітання

Пошук на сайті


ДЛЯ ТУРИСТІВ

МІСТА-ПОБРАТИМИ

Про Олевськ пишуть

 

Olevsk Sity

Календар

2017
Серпень
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Випадкове фото

Лічильники

 

 

 

Головна Новини Олевська міська рада Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
Автор: Content manager   

Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

 

Міністерством юстиції України заповаджено пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет .
Скориставшись можливостями веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», Ви маєте можливість заощадити свій вільний час та вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану. Ця система працює по всій Україні. 

 На веб-порталі кожен може подати до відділів наступні заяви: про державну реєстрацію шлюбу; про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду; про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей; про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України; про зміну імені; про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану; про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Спочатку необхідно пройти первину реєстрацію: для входу в особистий кабінет на електрону адресу користувача веб-порталу надійде пароль. Наступним кроком є подача заяви. Заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
Строк державної реєстрації актів цивільного стану, розгляду заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання відраховується від дати надходження заяви фізичної особи з накладенням електронного цифрового підпису або дати її підписання особою у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.
Завдяки Веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, кожен охочий може подати до відділів заяви, це просто і доступно. Веб-портал доступний для користувачів мережі Інтернет та надає гарну можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.У Житомирській області завдяки цому веб-порталу можна звернутися до Бердичівського, Житомирського та Коростенського міських відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції                                                   

 

Заяви

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить