Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян |
Автор: Content manager |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян
ДЕ?Місто Олевськ, вул. Володимирська, 2, міська рада, відділ реєстрації місця проживання громадян, тел.: (04135) 2-12-25, Козловець Валентина Петрівна. КОЛИ?Понеділок-п'ятниця, з 9.00 до 18.00, перерва 13.00 -14.00 ЯК?За наявності документів При собі мати документи: 1. Заява, відомість та талони (Олевська друкарня) 2. Паспорт (до 16 років свідоцтво про народження) 3. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі Примітка.Не стосується особи, яка знімається з реєстрації місця проживання 4. Військовий квиток або посвідчення про прописку(для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)(відмітка в Олевському райвійськкоматі). 5. Заява про зняття з реєстрації місця проживання особи(у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання). Примітка.На протязі 3 місяців з дня народження дитини батьки зобов’язані зареєструвати її місце проживання.Документи для реєстрації місця проживання новонародженої можуть бути подані до органів Олевського районного відділу ДРАЦС ГТУЮ у Житомирській області одночасно з державною реєстрацією народження дитини. В інших випадках за вищевказаною адресою. СКІЛЬКИ? За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір. Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів: Олевська міська рада Р/рахунок 33218879721741 ЄДРПОУ 04343470 МФО 811039 Плата за надання інших адмінпослуг, код платежу 22012500 Уразі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку– 13,60грн., з порушенням терміну реєстрації – 40,80грн. Сплата здійснюється усіма громадянами, без виключень, в тому числі пільговими категоріями. Примітка.У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання. |