Відкриття в Олевську нового відділення ПриватБанку |
Автор: Content manager |
Світле та просторе приміщення з найсучаснішою технікою, універсальні фахівці і зручна система самообслуговування – ось так виглядає нове відділення ПриватБанку в Олевську. Незважаючи на складну ситуацію в державі, ПриватБанк продовжує активне відкриття банківських відділень, які відтепер працюють у новому зручному форматі самообслуговування. Черги в банківські каси залишаються в минулому, в новому відділенні будь-яку послугу можна отримати протягом декількох хвилин. Під спалахи фотоапаратів перший заступник директора Житомирського регіонального управління ПриватБанку Хиля Вадим Васильович та керівник Олевського відділення ПриватБанку Ковальчук Олег Борисович перерізали святкову стрічку та запросили клієнтів до банку. ПриватБанк розробив для своїх клієнтів принципово новий формат обслуговування, концепція відкритого простору тепер радує і олевчан. Перше, що дивує – це відсутність комп’ютерів, відтепер працівники банку проводять всі операції з клієнтом через планшет. Кабінетна систему теж у минулому, обслуговування і спілкування з клієнтами відбувається за столиком, це добре видно на фото. Безпеку та порядок у роботі забезпечує більш як 16 камер відеоспостереження. Про нові можливості та переваги оновленого відділення ПриватБанку розповів керівник Олег Борисович. Відділення має зону самообслуговування, після 18 години клієнти можуть отримати послуги самостійно у зоні самообслуговування, яка діє цілодобово. Вхід до неї відкривається з допомогою банківської картки, і клієнт отримує доступ до терміналу самообслуговування, завдяки якому може здійснити необхідні платежі.Також тут є каса, зона для обслуговування віп-клієнтів, кімната переговорів, де клієнт може отримати індивідуальну конфіденційну консультацію чи при потребі порахувати велику суму грошей.Серед нових послуг, які набирають популярність – інтернет-банкінг (Приват-24), що дозволяє робити всі банківські операції, не виходячи з дому, прямо з домашнього комп’ютера. Незабаром відвідувати офіс банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі – через Інтернет або мобільний телефон. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”. Головну стратегію ПриватБанка – бути близьким до людей і простим в обслуговуванні Олевське відділення Приватбанку вже досягло, залишається побажати сил та наснаги працювати в такому режимі щодня. Всю важливу та необхідну інформацію можна отримати на інтернет-сторінці www.privatbank.ua. |